Iwan Reaz - Sedingin Salju

Iwan Reaz - Itulah Impianku

Followers

Tuesday, July 15, 2008

Rekoding Single 'Itulah Impianku'?

12/7/08
Pergh... aku dtg studio seawal kul doblas tgh hari.. Wan Shah tido lg. UNIC g kuantan, ade show.



Siang xde aktiviti ape2, ptg tu cume tgk die wat lagu baru pasal alam. best ... mlm lepas mkn malam ngan die, wat proposal sket. Alan UNIC balik studio da pagi. Aku start rekoding kul 2 pagi.. ahahaha... mmg le suara mcm tertelan kambing... x bape menjadi le... len kali sambung lg. Tapi dgr die berceramah sampai x sedar kul 5 pagi.


Besoknye, ade meeting pasal majlis launching nanti. Kali ni ramai le jugak yg dtg. Aku x dpt nk fokus sbb byk tergelak ngan lawak si Wan Shah ni. Bile die wat lawak, muslimah tgk aku. Malu le.. Wan Shah menyorok blakang aku. Hampeh ko Wan Shah.. Nasib baek kedudukan aku pun di ceruk dkt2 pintu, bole nyorok sket..

Gamba wan shah aku takut nk upload, kang die marah lak, Sbb die dh brtukar imej.. Die ade gak offer aku satu job neh. Best gak... Cume aku takut aku kesempitan mase.. Byk mende aku kene pikir skang neh... hmm...
Mase free aku kt studio, aku gunekan sebaiknye utk study. x mcm slalu, aku ske maen ps2 ngan tgk tv. cewahh..sbnrnye tv kt studio rosak.. Btw, ari isnin ngan selase, aku ade test calculus ngan statistic. Doakan aku success!

3 Pandangan:

  1. nk dengar nk dengar!

    ReplyDelete
  2. ceh..
    ckp kat miss rose bz wat bisnes..
    pdhal die pon bz meng'shooting'..
    hahahhh..

    ReplyDelete
  3. ni mesti adek beradek sementor aku yg komen neh.. haha... pe salahnyer

    ReplyDelete