Iwan Reaz - Sedingin Salju

Iwan Reaz - Itulah Impianku

Followers

Wednesday, August 13, 2008

Album.

Ramai member yg tanye...bile album nk siap? Heh...

Utk pengetahuan sume, bile lak aku nk buat album...? Even aku dah ade lagu sendrik, tapi wat mase ni, aku lebih fokus on composing lagu n directing n editing video clip.

Btw, nanti aku letak preview lagu aku kat blog ni. InsyaAllah...

-laptop rosak pulak...adui...

10 Pandangan:

  1. nasyid ke? mcm bukan je

    ReplyDelete
  2. dgr citer album gambar ko da byk..ok la tu..album jugak..heheh.

    ReplyDelete
  3. laptop rosak sbb x tahan dengar ko nyanyi

    ReplyDelete
  4. amboih amboih amboih...
    hapiz ni mmg...

    junaidi, mane ko dgr citer aku ade album gambar banyak? ko curik2 bukak loker aku eh? KANTOI...

    ReplyDelete
  5. ulang suara..'dgr citer'...kalo bukak loker ko tu kita pakai p'kataan 'nampak'...trime kasih..

    ReplyDelete
  6. ape ko ckp ni jun?
    dok phm eh...
    bole gune bahase melayu x?
    tau la amik toefl semalam

    ReplyDelete
  7. hadoiyai...xkn tensen amik toefl smalam smpai dah x phm bhs melayu..

    ReplyDelete
  8. sempena sambutan kemerdekaan pada tanggal 31 ogos ini, marilah kita sama2 muhasabah diri dan perteguhkan JATI DIRI kita..jangan jadi tuan 'tanah' ni yang dah lupa jati dirinya..wallahua'lam..

    ReplyDelete