Iwan Reaz - Sedingin Salju

Iwan Reaz - Itulah Impianku

Followers

Sunday, August 3, 2008

Memori Sedetik Madu

.
Warkah buat adik-adik abang iwan.. adik hapiz, syahmi, afiq dan adam.

Memori Sedetik Madu.
Lagu baru yg abg cipta, based on emosi abg hari ni. Lagu yg mengharapkan kenangan manis yg berlaku tu bukan sekejap. Kenape?

Sorang penggerak utama dlm hal2 rekoding nak resign. Die suruh abang continue. Mane boleh. Abang ni composer je, bukan sound engineer. Lagipun abg ni student full time. So kene cari pengganti baru. Tapi kalo xde, kalo pengganti baru tu x best, macam mane?

Abg kesian sgt ngan korang. Abg takut album korang ni akan slow dan lebih teruk kalo x jadik.

Tadi abg balik sedey sgt2. Takut x jumpe korang lg pasni. Dlm lrt, abg pening, loya n hampir2 pitam. Adik2 n pembace blog sekalian, doakan la agar aku n grup nasyid kanak2 ni sukses. Amin..

  • P/s- lepas ni, aku akan final exam. So, x byk aktiviti seni aku melainkan editing video kt dlm bilik je. So in here, blog ni maybe akan lambat diupdate. Sabtu ni preparation, sabtu depan final, sabtu next next aku nk amik toefl. Doakan aku sukses

2 Pandangan:

  1. sabar je la ustad.. ade la pengganti tu nanti..

    ReplyDelete
  2. mmg tgh sabar.. tapi sedey tu x bole tahan..

    ReplyDelete