Iwan Reaz - Sedingin Salju

Iwan Reaz - Itulah Impianku

Followers

Saturday, September 27, 2008

Hmm...never expected..

Ramai gak yg mintak aku cepat2 rekod lagu Never Expected yg aku preview ni. But, sorry to say, mmg lambat lg lagu tu siap. Sebab...

-never expected lagu tu catchy. Aku ingat lagu tu rentak balada..
-never expected pronunciation aku weak lg. Mcm budak sekolah...
-never expected semester ni aku bz gile....

Then, aku lebih berminat nk continue lagu 'Jika Kau Tak Tahu' ngan selawat 'Hasbi Rabbi' rather than 'never expected'.

InsyaAllah nanti aku replace preview tu ngan lagu 'Jika kau tak tahu'. Lagu ni pun hyper catchy gak. Tapi aku bole bwk la, sbb dlm bm. Xde masalah sgt...

-Ramadhan dah nak abess. Sedey gak. Aku suke bulan ni sbb bulan ni ganjaran dijanjikan bergande2. So amik la peluang sebaik mungkin. Tapi peluang dah semakin ke penamatnye. Hope kite sume dpt jumpe lailatul qdr.

Bulan ni pon best gak sbb xde hantu. haha... aku jd seorang yg berani bulan ni. Haha... Raye dah dekat. So i would to wish u all...

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR DAN BATIN.

p/s: maybe tahun ni merupakan taun yg akhir for many students malaysia. Coz nex year ramai dah fly. Bile balik dah x jd student. Maybe dah jadi seorang ayah atau mak. Hmmmm... Never Expected

8 Pandangan:

  1. itu je?aku expected ko tulis byk lg....


    kanak2 pintar

    ReplyDelete
  2. takut hantu? ape ni..nk aku lecture lg ke ape yg patut ko takut? adoiyai..

    ReplyDelete
  3. common sense la
    manusia tu ade sifat takut. lets say, tetibe ade singe depan mate. Manusia mesti akan ade rase takut dan lari utk menyelamatkan diri.

    Hantu/jin/setan plak mmg ade rupa wajah yg menakutkan. Sbb tu mereka diletakkan di dunia lain(x dpt dilihat mata kasar).Tuhan dh berkate, manusia bole pengsan melihat wajah setan/jin/hantu. Begitulah menakutkan wajah makhluk2 ini...

    Tapi ketakutan ade batasannye.. takut itu lumrah... Takut pada Yang Satu adalah sebenar2nya.

    Yay...lecture disampaikan oleh iwan. Sekadar perkongsian bersame..

    hadoiyai....

    ReplyDelete
  4. mmg la takut ade batasnye..tp kalo tido sorg2 dlm A1-14 pun kne bukak lmpu..tu da lebih batasan da tu..

    p/s : nk takut singa buat ape? bukan die yg cabut nyawa..RISAU sudah...

    ReplyDelete
  5. lbey kurang tp x same..sile rujuk kamus dewan edisi ke-23 muka surat 645 baris 16 utk ktrngan lanjut

    ReplyDelete
  6. yay kite ade guru bahasa di sini...
    sila gunakan bahasa baku. kalau tidak mahu, guru akan marah

    ReplyDelete